Polski
PolskiAngielski
PLN
2Euro - Euro3$ - Dolar4£ - Funt brytyjski
wjehhqjmti
Koszyk (0) - 0,00 zł
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Zasady wysyłki

Witamy w sklepie

Witamy serdecznie
Przygodę z terrarystyką rozpoczęliśmy w 2006 roku . Od samego początku była to dla nas pasja . 
Terrarystyka pochłaniała coraz to więcej czasu i z roku na rok rozwijaliśmy nasza wiedzę na temat hodowli pająków i karaczanów .
Od 2016 roku zaczęliśmy myśleć na temat jaszczurek i tak oto zdecydowaliśmy się na gekony orzęsione .
W 2017 roku zaczęliśmy prace nad stworzeniem fajnych i ciekawych linii hodowlanych gekonów orzęsionych . 
W roku 2017 przyszedł pomysł żeby w końcu wypłynąć na szerokie wody i założyć e-sklep .
I tak o to rozpoczynamy następny etap czyli internetowy sklep terrarystyczny
www.Terrarium24.pl
W naszym sklepie poza fachowym doradztwem znajdziecie bardzo duży wybór akcesoria do pielęgnacji  , owadów karmowych jak również mrożonki ,terraria , elementy wystroju terrarium i wiele innych przydatnych rzeczy .

 

Jako jedyny sklep stacjonarny na Lubelszczyznie posiadam 
specjalistyczną karmę dla gekonów orzesionych :

 

Pangea  i Repashy

zapraszamy 

 

Terrarium24
ul. Kunickiego 229
20-427 Lublin

Pozdrawiamy 
Kasia z ekipą

Zasady wysyłki



Zasady wysyłki towaru zwykłego:
Towar wysyłamy max do 48 godzin od otrzymania zamówienia tu jest tylko grupa towarów zwykłych ( bez zwierząt , owadów karmowych ,owadów ) .

Żywe zwierzęta wysyłamy :
od PONIEDZIAŁKU do ŚRODY


Jeżeli robisz zamówienie które opłacone będzie w środę np. o 15  i są tam zwierzęta to wysyłka będzie realizowana dopiero w poniedziałek .

Paczki / listy / kurier

Wysłaliśmy już wiele :) paczek  z pająkami, owadami.
Mamy grono zadowolonych osób ze sposobu pakowania .
Nie oszczędzamy na bezpieczeństwie zwierząt pakujemy je starannie i najlepiej jak tylko potrafimy .

Reklamacja 

Gwarancje na to że owady dojdzą całe dajemy 48 godzin 

np.
Gwarancją jest filmik z rozpakowywania paczki na którym wyrażnie widać zaadresowana paczkę z nazwiskiem i z padłym pająkiem w transporcie itd.

W razie padnięcia pająka oddajemy kwotę za pająka nie za wysyłkę . Lub dosyłasz taka samą kwotę za wysyłkę i wysyłamy raz jeszcze.

Jest to standard jeżeli chodzi o reklamacje .

Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy poczty za opóżnienia poczty za zniszczenia przesyłki w transporcie .

Po wysyłce podajemy numer nadania który ułatwi Ci śledzenie przesyłki.
 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail